Monday and I'm sick!

Vaknade upp med en ännu mer snorig näsa plus att jag har fått hosta nu också.. Känner mig febrig också men vet inte om jag har det eller ej.
Min bebbe åkte nyss till jobbet så nu ligger jag här i soffan och kollar på tv.
Senare ikväll ska jag till mamma ocg äta deras egna fiskade kräftor, mums! Får se om jag får i mig nåt bara för jag känner ingen matlust efter de lilla jag åt förut.
Och jag som skulle träna idag, åh ;(

Ska snart ta mig till ork för att lägga in alla våra kläder i garderoben snart också. Lennies pappa var här och hjälpte oss med att fixa "hyllor" i garderoberna eftersom det inte fanns några kvar när vi flyttade hit?

Nu ska jag mysa vidare i min onepiece!


Förresten,
jag vill åka utomlands!!

/ Sjukling, A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0