Man kan om man vill.

Idag har varit en bra dag.
Fortfarande lite snorig och fått hosta men jag trotsade förkylningen och drog mig till gymmet efter att jag hade övningskört med pappi. Gick bra på gymmet idag och det kändes inte så tungt som sist.
Under kvällen har jag befunnit mig på mejeriet och kollat när Ally och några har dansat. Vill börja igen men vet inte ännu, jag tvekar fram och tillbaka så ska tänka tills nästa vecka.

Vart en sväng till Hemköp för att handla hem lite behövligt och nyttigt. Köpte med mig välling hem, ouh så gott!
Ska ta och göra mig en kopp nu.
Imorgon blir det jobb och träning!


Lennie
Babe, om du läser detta.. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig något så otroligt och att jag har aldrig känt sån här stark kärlek för någon! Upp-och nedgångar men jag älskar dig så himla mycket ändå! Det känns faktiskt obeskrivligt.. Du&jag, PUSS.



/ Alla kan, A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0