Usch vilken hemsk dag.

Detta kan ha varit den värsta dagen i mitt liv. När det gäller mitt mående då.
Spytt hela dagen och inte fått behålla någonting.. Undra om jag har blivit förgiftad eller nåt? Åt i alla fall lite mat för en kvart sen kanske och det är det första jag har fått behålla på hela dagen. Hoppas bara att jag får fortsätta göra det. FY vad jag hatar att spy!!! Blä

Men nog om det. Ligger här med min nya pärla och myser framför tv:n. Lennie åkte och jobbade förut och kommer inte förens inatt någon gång :/ han är duktig den pojken! Min pojke. Tycker aldrig synd om mig själv men idag när det aldrig gick över och jag var hur gnällig som helst så var han där och tog hand om mig och ställde upp :) bästa du<3
image description

Någon annan som är bäst av alla är min pappa, han ställer också alltid upp. Pappa kom och hämtade mig förut och åkte en liten sväng, inte för att det vart bättre men de var skönt att komma ut lite. Världens bästa pappa<3
Nu är kvällen min och jag ska bara ligga här och "återhämta" mig.

Förresten tycker jag att Berit är lite läskig.. Mamma är på kryssning med sina tanter och jag kan inte bli annat än lite orolig, men det kommer nog gå bra får man hoppas!

Nu ska jag skicka mail till mina kära arbetskamrater ;)

/ Sliten Anna, A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0