Söndag ensam och söndag

Tomt tyst och kallt.. Förutom Lars Winnerbäck som sjunger för mig. Sitter i det stora gula huset själv och bara tänker. Förstår inte det, dig, dom, han, hon, mig, oss. Alla bara rör till det, allt är bara en stor gryta, grytan kallar jag för Västervik.
Besviken är mitt förnamn idag. Är så hiiiiimla besviken så det går inte att förklara. Eller jo det gör de nog, alla fattar nog, förutom en.
Jag fyller år om 5 dagar, känns inte ens kul just nu.. Önskar jag var barn igen så jag kunde ha följt med mamma till Gotland. Så jävla bra de hade varit. Slippa denna stad. Men men.
Vi alla gör våra bra/dåliga beslut, vissa gör sämre vissa bättre. yeye
Nu ska jag se på film och tycka synd om mig själv hela dagen.
/ Blä söndag A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0