Gårdagen.

Gårdagen bestod av kalas hos min älskade farmor, där det bjöds på grillbricka och mycket annat gott. Gött
När jag kom hem väntade min man på mig och hade ställt in sig på att vi skulle storstäda snickerboa som jag kallar stället vi bor i. Så de var ju bara att sätta igång. Dock var jag inte på humör och är inte det fortf pga min vän som ligger nere i hamnen på botten :( sörjer och sörjer buhu! Efter en rejäl städning så åkte vi o handlade mat, tacos blev det till middag. 

Idag hoppas jag på att mitt simkort kommer så jag kan nå folk och dom mig igen. Dock får jag använda en ful gammal sony ericsson.. Vill ha min iphone!! Hoppas att hemmaförsäkringen kan täcka en ny bara.

Ska jobba vid 12, då kanske jag kommer på lite andra tankar. Och jag får inte glömma, idag är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 20, nåt posetivt i alla fall ;D Och om 12 dagar händer något mer kul, men det behåller jag ett tag till.

Nu ska put on some make up osv!
Och förresten så har jag inga roliga bilder eftersom dom befinner sig på min phone som inte finns.. hoppas dom finns kvar på itunes sen..
/ Dåligt humör, A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0