18/7

Bestämde mig för att fortsätta på min gamla blogg igen. Enklare att söka på och kortare!

Idag fyller min kära farmor hela 80 år. Det ska firas hemma hos henne klockan 13.00 :)

Förövrigt så är jag så himla trött på detta vviksliv! Allt är samma sak hela tiden och typ det enda gör i den här stan är supa bort sina problem hela tiden.. Visst att jag festar också men det känns som det är de enda som finns o göra här? Bläää.
Vill till Gotland, vill här i från. Mamma och dom ska åka till Gotland på lördag också, vill följa med!
Det hemskaste utav allt just nu är att jag tappade min iphone i lördags med :( gjorde allt med den och nu finns den inte mer.. Låter som det är en människa jag pratar om men det var den nästan som. Åh så klantig jag är! Och tre kan ju inte hjälpa mig ett skit!!! När man ska köpa nåt då kan dom va så himla hjälpsamma men när man förlorat något så bryr dom sig inte.. Idiotsnåla tre!!
Kul att betala 700 spänn på något som inte finns...

Denna vecka kommer jag vara bitter. Riktig bitterfitta.
Och du gör de ju inte bättre med att sticka här ifrån men men.

Ska sluta bry mig om allt nu, i alla fall denna vecka!
Går inte att ladda upp nån bild heller?.... SUCK
/ Skjut mig, A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0