Rörigt.

Allt känns väldigt rörigt just nu.. Känns som jag inte har någon ordning på det viktiga. Har inte köpt en enda julklapp än. Eller jo till Lennie men den var lättfixad ;) men till alla andra då? Vad vill dom ha? Måste fixa det där nu under dagarna som kommer. Dock jobbar jag ju med på det men det går.

Helgen har bestått av att ta hand om min man eftersom han har skadat sig i axeln.. Och i lördags var vi hos Ella, Mats och Tilda och gjorde julgodis samt åt tacos, mys :)

Om en timme ska vi till mormor och morfar och få tomtegröt och skinkmackor, mums! Varit sugen på det i flera veckor. Kanske att man får lite mer julkänslor efter det då också? 
5 dagar kvar till julafton, mmm..

Lilla mojimojj<3



/ Jag önskar jag var barn igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0