Och så var den dagen förstörd

Min dag är förstörd och jag är på dåligt humör.. Weeey!
Hoppas dagen blir bättre annars kommer jag lipa hela kvällen sen.
Längtar tills vi ska träna sen, då släpper tankarna lite och typ de enda man tänker på är att gå in för att träna.
Ska städa loss ikväll med, ja de ska jag göra!

Saknar klassen och våran underbara resa till GC och allt annat vi gjort tillsammans!
Sorgligaste är väl att man vet att de aldrig kommer bli så igen och att vi aldrig mer kommer gå i samma klass :( Shit att man inte tog vara på tiden man hade i skolan, de har varit ens trygghet hela livet (nästan) utan att man har tänkt på de... Sjukt.

Nu kommer en hel drös med bilder som är från GC och lite annat. (Dom flesta är Emmas bilder tror jag)
Puss på er allihopa, usch vad jag saknar er! <3
spela My heart will go on och kolla på bilderna samtidigt om du vill gråta lite extra mycket! haha 

Nu ska jag åka o jobba!
/ A~

Kommentarer
Postat av: Krantz

Sakna massa!! :'(

2010-09-16 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0