Lördag & självklart jobb

Blä jag avlider snart av trötthet. Vart lite sent igår.. Somnade väl vid fyra snåret någon gång där. Pga att en viss MUPP inte kunde svara på telefon och när han väl kom hem o var full kunde han ju inte hålla tyst heller. Haha.
Men men, bara att gå upp!
Följde med Emma och Soffa igår till några killar som satt o drack lite. Drack en öl och två glas vin och jag kände av de?! Jag är verkligen lättpåverkad... Dock körde vi ju spel på de så drack de ju rätt snabbt men ändå.
Förresten så var Lennie och jag i Linköping på eftermiddagen/kvällen också :) Vi åkte nog dit bara för o åka dit typ, haha. Fick med mig en tunika och en stor halsduk med mig hem i alla fall.
Slänger in en bild på mig och Ella från Sossos 20-årsfest bara för att. Puss Ella!


Jobbar till fyra idag och sen har jag "helg" wohoo en dag. Men i alla fall nåt!
Nu ska jag sminka mig och allt de där jobbiga.
/ A~

Kommentarer
Postat av: Ella

puss anna!

2010-09-11 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0