Idol!


Har varit o tränat med Soffeboff för ett tag sen och nu tagit mig en dusch. Ska dricka upp den där äckel/goda dietdrinken nu och sen bege mig bort till Amanda och glo på Idol. Gött att de har börjat igen :)
Längtar tills lördag eftermiddag när jag har jobbat klart o kan tänka "imorgon får jag sova hur länge jag vill". Inte för att jag börjar så tidigt om dagarna men de är skönt att bara kunna ligga kvar hur länge man vill utan att klockan ska ringa och att man måste tvinga sig upp.. Höhö


Funderar starkt på brunt hår och löshår igen, kanske sker när lönen kommer in!

/ A~

Kommentarer
Postat av: Linnea Stenberg

Dietdrink? Lilla gumman du bantar väll inte?

2010-09-15 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0