Hej hej hallå!


Nu börjar jag med bloggandet lite igen. Eller? Glömmer/struntar jag i de som vanligt?
Vi får välla se va!

Vad har jag gjort idag?
Jo idag har jag jobbat. Jobbar på Morella som servitris nu och har gjort det i en månad imorgon för er som inte vet det :)
Trivs faktiskt mycket bra, bra personal osv. Men kanske lite för korta tider. Skulle ju inte skada att jobba lite mer om dagarna men nu är det ju den årstiden då det inte finns så mycket att göra inom restaurangbranschen i lilla Västervik. Och jag ska inte klaga, har i alla fall ett jobb. Men vad gör jag kvar i Västervik då? Jag som skulle här ifrån så fort som möjligt... Jadu, finns väl en hel del anledningar till att jag är kvar. My dad, my mom, övrig familj, vänner och sist men inte minst min baby! Min kärlek till dig är så stark och jag skulle nog inte klara av att bara flytta iväg så där. Vi har våra bad times men jag älskar dig mega mycket och du vet vad jag vill med dig♥. (Hoppas han/du läser detta)

Kommer få jobba på Morella hela hösten sen får vi se hur de blir.
Känns bra nu och det är väl huvudsaken i alla fall.

Nä nu kallar duschen som jag skulle gått in i för över en timme sen.
Känner ett pepp för att blogga igen! eller det kanske bara är just ikväll, vi får se.


I always run to you

puss / A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0