Dessa jobbiga söndagar.


Vet inte om jag tycker om söndagar eller inte faktiskt.
Gillar dom ibland och ibland inte. Idag gillar jag den inte så mycket. Inte just nu i alla fall.
Men jag måste lära mig att de är så här nu och att de kommer vara så varanna vecka. Åh blä.
Kom hem från Loftahammar för ett tag sen. Åkte o röstade med pappa. Shit inget för mig de där. Vet ju knappt nånting om de. Men men nu är det i alla fall gjort.

Usch saknar redan fisen :( suxx to be me right now! haha nämen. Not funny. Man vill ju ha sin baby hemma på söndagskvällarna. Eller i alla fall jag.
Jaja tjat tjat.
Nu ska jag ta mig ett varmt bad och försöka varva ner mig själv.
Måste försöka tänka på ett annat sätt men det är inte alltid så lätt...

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0