When I get older I will be stronger


Undra hur länge man väntar på saker&ting i sitt liv.. En j*vla väntan på allt och alla hela tiden tycker jag
Visste jag är väl inte bättre själv jämt men försöker så gott jag kan i alla fall.
Idag väntar jag. Känns som jag har väntat hela veckan nu. Men jag är ju van så.

Igår blev det en kväll med lite brudar i Gamleby. Sen åkte vi in till stan och gick till Simson. Betalade 100 spänn för o få komma in bara för att de var nån rappare där vid namn Nääk? Inte den blekaste vem han var förens igår. Och det var ovärt att betala dom pengarna kan jag lova. Vi hade till och med roligare när vi satt bara några tjejer i Gamleby. Och det gjorde ju inte saken bättre när man mötte en otrevlig och tjurig typ heller.

Nu ska jag vänta vidare. Nä förresten, följa med mamma och handla.

Ha en fin lördag, får se hur min blir.
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0