tors fre lör..

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade mig igen men har inte haft någon lust att blogga som de brukar låta ibland.
Händer ju inte så mycket i den här stan heller... Skulle nog gå bättre om jag hade en kamera och kunde fota lite så man hade lite nya bilder varje dag att lägga upp. Hm. Får se hur jag gör med det. Bloggar ju som jag sagt innan när jag känner för det så.

Nu ska jag sminka mig och allt det där innan jag beger mig ner till Moreeeeellla!
Träning i eftermiddag.

Ha en bra dag ni få som läser ;)
/ A~

Kommentarer
Postat av: anki

Hej idag fyller jag år å ska försöka slå paows rekord i grattis kommentarer :) hoppas du vill vara med :) kram anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0