Tips!



Under den här veckan har jag verkligen gått in för vad jag äter och så där.
Och jag har lyckats gå ner nästan 2 kg :D

Det enda du behöver göra är att äta bara kött/fisk/kyckling med massa grönsaker. Inga kolhydrater, alltså ingen pasta,potatis, ris eller bröd. Och självklart får du inte äta några sötsaker eller nåt som innehåller mycket fett eller mycket kalorier. Mitt sötsug är borta!
Och så ska du ju självklart träna också. Kroppen behöver motion.
Men glöm inte, kroppen behöver näring så ät ofta men inte för stora portioner. Haha detta har ni väl hört förut men på mig funkar de i alla fall så ett tips från mig om du vill gå ner i vikt ;)



/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0