Som en färglös tår


Allt är så grått och trist. Denna stad är så himla sorglig. Usch vad jag vill åka här ifrån.
Längtar till så mycket men vet inte till vad? Eller jo. Längtar tills på lördag för då får jag träffa min kära underbara släkt och morfar ska få sin tre-rätters supé middag :) Och efter de ska jag festa med mina kära underbara vänner. Äntligen är Soffeboff ledig!
På söndagen ska vi luciakandidater presenteras på stan. Aj då, pinsamt!
Men varför sitter jag och pratar om lördag? Än så länge är de ju bara måndag och jag har en hel vecka med jobb framför mig innan den där roliga lördagen kommer.
Men jag ska vara positiv. Det är snart lördag ;)

Började min tidiga måndag (gick faktiskt upp vid halv åtta) med en kopp te och lite "ensam mys" framför tv:n/datorn. Nu får jag peppa med en av min nya favoritlåt och hoppas på att de är lördag snart. Haha.

Jag saknar dig.

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0