Monday wroom

Och så var det måndag igen.. Veckorna bara springer iväg, fast dom inte ska nånstans.

Igår var jag på bio med Lennie, Jocke och Madde. Filmen heter "The other guys"
Den var rätt bra och rolig ibland, men eftersom de var L som hade valt film så kunde man ju räkna ut vad den skulle innehålla. Pang. pang och pang. Typ. Fast de var faktiskt en komedi action! haha
Igår hade jag och baby varit i tillsammans i 1 helt år också :)
Inte dåligt. Både bra och förjävliga stunder/dagar men du har mig och jag dig. Det bästa för mig i alla fall.
Älskar den mannen! ♥

Nu ska jag ge mig ut i kylan för o komma till mitt älskade jobb.
Vid 5 ska jag till Walters och ta kort till Luciagrejen. Nervös!


/ A~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0