I'm back!


Ledsen för dålig update.
Men nu är jag tillbaka!

Har precis duschat och tvättat hår samt löshåret nu. Det tar nästan lite på krafterna "hehe"
Nu ska jag dricka lite vaniljte och sen försöka sova. Hur det nu ska gå.
Lennie jobbar natt denna vecka så får gå o lägga mig själv varje kväll nu :(
Så kommer han hem på natten/morgonen och sjääälvklart väcker mig. För det tycker ju han är sååå kul. Hmmf.
Hoppas jag kan somna snart för längtar tills han kommer. Tiden brukar ju gå snabbare när man sover så ;)

Imorgon ska jag på julbord i Kalmar med jobbet, de ska bli kul! Och gott (a)
Hoppas inte vi åker hem försent bara.. Tycker inte om att åka bil på stora vägarna om det är halt.

Natti.
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0