I love the way you lie


Idag har varit den jobbigaste dagen på jobbet under hela den tiden jag har jobbat där. Så sjukt mycket folk, vart kom dom ifrån? Västervik innehåller inte ens så mycket människor. Hähä. Nämen mycket folk var det i alla fall. Sprang fram och tillbaka hela dagen. Eller jag hela och hela dagen, under lunchen och eftermiddagen. Fick jobba över lite och när jag väl slutade så var det bara att sätta sig på mina dumma jobbiga blåa cykel och cykla hem till mamma för att göra sig iordning på 5 min och sen åka hem till Morfar som fyller 80 år idag. Grattis min lilla Moffa!
Väl där så fick jag i alla fall träffa min älskade släkt så det var skönt efter denna hektiska dag.
Inte nog med att man har det stressigt heller när man mår som man mår.
Fick inte träffa dig idag heller och det visste jag väl redan egentligen så vad förväntade jag mig. Orkar inte kämpa för att få träffa dig längre, så upp till dig imorgon.
(Och om de är någon som undrar så, nej vi har inte gjort slut. Punkt)

Efter kalaset så kom Soffeboff och hämtade mig. Åkte hem till henne och fixade mitt löshår. Så nu sitter allt på plats och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är :) perfekt. Ska aldrig mer färga mitt hår hemma. Aldrig. Och tack Sofie för hjälpen, hade aldrig klarat de utan dig! ;) Visar bild i morgon.

Nu ska jag tvätta löshåret, så jäkla silkeslent och går inte att göra nånting med de när de är nytt så.

Här är part 2 av Eminem och Rihannas låt "I love the way you lie". Bra men lite konstig tyckte jag allt.



Längtar efter dig, mer och mer för varje dag. Har ont i kroppen av all längtan nu, jag svär.
God natt!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0