Hej på er. haha


Haha, har nog aldrig haft så roligt åt en reklam som vi har haft ikväll.
Ni vet den nya comhem reklamen? Älskar den!
Umgåtts med några brudar ikväll och gud vad vi längtar till lördag! Var nästan de enda vi pratade om känns de som, haha. Inte för att de egentligen brukar vara något att se fram emot att gå ut här i stan men denna lördag är de något speciellt ;) Bara tjejer ju! Ge mig lördag nu tack.




Förövrigt så kan jag inte sova, eller tror inte de i alla fall, har inte försökt.
Men orkar inte bry mig om att jag måste sova. Kommer upp gör jag väl alltid ändå, även fast de är segt.
Är man en nattmänniska så är man =)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så MUMS på er. hahahah
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0