Happy!


Det här inlägget skulle jag lagt in igår men skrev aldrig färdigt de så lägger in det nu ist.
Dock är jag inte lika happy idag.. Men kan ju berätta varför jag var glad igår i alla fall. Ringde till tre igår och skulle fråga om det gick att köpa "loss" min mobil från abonnemanget så jag kunde öppna ett nytt och få en bättre mobil. Och då var han så snäll att han tog bort mitt gamla abonnemang totalt och fixade ett nytt på en Iphone 4 :) Så de gjorde mig glad och nu har jag ännu en sak att längta till, antingen kmr den imorgon på tors eller fredag. Han sa 2-3 dagar så vi får väl se.


Idag är jag som sagt inte lika glad. Inte just nu i alla fall.
Känner mig bara allmänt deppig. Men det går väl över hoppas jag.

Åh ge mig lördag!!!

Nu ska jag fixa mig.
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0