För skalman han tlöööött


Idag är Anna trött, väääääldigt trött.
Skulle kunna gå o lägga mig i sängen igen o somna bums men det ska jag inte.
Helgen har varit krävande jobbig men också väldigt rolig!
Jobbat på Wallmans salonger ute på Gränsö. Och shit vad glas jag har sätt denna helg, aldrig sätt så mycket glas.
Och mycket folk med för den delen. 500 pers i fredags och 500 pers igår. Fullt hus, fullt ös. Snacka om att ha fått motion ;) Soffa och jag delade på ett 40 bord varje kväll så det har väl varit lagom. Skönt var att vi bara behövde ta dryckbeställning och inget mer.
Men som sagt idag är jag död i kroppen, burit och sprungit så mycket så hej förlamning! Men ska inte klaga för det har varit jätte roligt och jag är glad att jag fick vara med och tjäna lite extra till löningsdagen :)

Nu ska jag duscha och göra mig iordning. Ska på bio med muppen i mitt liv ikväll. Mys äntligen!

Hoppas ni haft en bra helg.
/ A~

Kommentarer
Postat av: lena.sandberg

vad härligt det var att läsa din blogg idag,ha det bra kram

2010-11-07 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0