Blandade känslor..

Här sitter jag nu. I min ensamhet. Igen... Hatar ensamheten. Går inte beskriva, men behöver jag väl inte göra heller för alla vet väl hur det känns egentligen. Alla måste väl ha känt så här någon gång. Eller?
Att vara ensam är nog bland det värsta jag vet. Jag är beroende av människor, nära som kära. Skulle aldrig klara mig utan er. Nej fy.

Idag har jag beställt tid för färgning av håret och även löshår så på torsdag kväll eller fredag så kommer jag se lite annorlunda ut äntligen. Säger inte vilken färg det blir, men tyvärr Lennie, det blonda får vänta tills i vår igen.
Och så fick jag reda på att jag ska jobba i helgen :) ute på Gränsö på nånting, minns inte vad det hette just nu. Känns skönt, slipper jag oroa mig över att man måste festa eller vad man nu gör i den här stan. Suger ju här så glad om jag slipper det.
Nu ska jag väl lägga mig och gråta och försöka sova lite. Som dom senaste kvällarna har sett ut...
This is killing me.




<3

Kan du kan jag.

God natt
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0