Vet inte vad jag ska skriva här


Hej hopp eller nåååt!
Dagen har bestått av cykla ner till skolan, varit på Tre rum och kök och presenterat mig, tränat,
varit hos mammi en stund och sen nu hos pappi.
En rätt seg dag. Och guuuud vad trött jag är på detta j*vla äckel väder.
När det väl börjar smälta bort och bli fina vägar där man ser asfalten så kmr de ny snö?!
Åh.. Allt är verkligen störande och depprimerande för mig dom här dagarna och jag vet nog vrf.. Dagarna innan lingonveckan brukar vara så. Kan börja tjuta av ingenting och är världens känsligaste.. Mamma är likadan innan så har väl ärvt av henne. Fast de är väl många andra som har de så med iof men aja.
Skulle nog kunna sätta mig nu och bara skriva ner allt som känns förjävligt och dåligt just nu. Och vilka fel den och den personen gör o bla bla bla.. Men de tänker jag ju inte göra. Önskar någon kunde komma på vad man kan göra för att slippa "deppinnanmensendagarna". Men de är väl bara att leva vidare dock. Blir väl värre ju äldre man blir med, yiiippiiee! EHE

Ne nu ska jag trippa bort till Lennie, I SLASKET..


Ge mig sommar!


ciao / A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0