Stress o sol!


Tjohoo!
Idag har de varit en stressig dag på praktiken..
Både jag och Maria sprang både hit och dit hela tiden.
Men ju mer de finns att göra desto snabbare går ju tiden så de gjorde mig inte så mkt.
Kom nyss hem och nu sitter jag och väntar på Soffeboff, ska ta mah en så feeet dusch med!
Idag blir de av, ska göra slingor. Hoppas bara att de blir bra! :o
Men de blir de nog.

Ledig på dagen imorgon, börjar inte förens halv sex på kvällen så de ska bli gött med lite sovmorgon tänkte jag men eftersom jag hade blandat ihop dagarna så var de imorgon jag skulle till tandläkaren :( ouuh, gått o oroat mig onödan och så får jag oroa mig en dag extra ist.. Hoppas verkligen jag kan få lustgas eller nåt, haha.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen.
Visar väl resultatet på mitt hår sen :)


Än så länge är jag brunett, men inte länge till!..

PUSS PÅ SOLEN
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0