Sårry


Har varit grymt dålig på att blogg dom senaste dagarna nu.. Icke bra. Men som jag har skrivit innan så tänker jag blogga när jag bara har lust för de och de har jag inte haft i helgen ;P
Men kan ju ta lite kort vad jag har gjort.
Efter middagen hos farmor i torsdags så vart de jobba kväll. Hände ju inte så jätte mkt dom första gästerna kom vid 19.30 och gick vid 22.00, de var dom enda som kom och dom var bara  12 st var av en gick hem. Haha yippie ;D
På fredagen blev de att åka o köpa ny jacka med pappa, överlycklig är jag över den och pappi är ju bara för bäst. Inte för att jag fick den bara utan av många andra skäl med. Efter de blev de sexologi och sen åkte jag till Lh till Lenniebennie. Kvällen bestod av tv-tittande hemma Tim med lite folk sen drog vi ut på en liten bilrunda för att försöka  se några intressanta djur, men vi såg inte ett enda, böhö.

Lördag blev en dag ute i solen, fast stod mest o glodde medan L höll på med sina bilar. Men de störde inte mig ngt för jag stod ju o njöt i min nya jacka i den härliga vårsola (:
Lite senare drog vi in till stan. Färgade mitt löshår, mina fingrar höll på att trilla av för jag gav upp dom sämsta plasthandskarna som är 10 ggr större än vad ens egna händer är och färgade med bara händerna.. AJ! Men de vart väl rätt bra , kunde ha blivit lite blondare slingor tkr jag men de får duga.
Skit kul kväll hos Ia med mkt gött folk, efter de blev de palle, o jag stannade enda till tre ;o dock för att jag väntade på skjuts (a) hade så sjukt ont i magen så..

Söndag blev en extrem bakis/mys dag. Usch, ska aldrig med dricka öl. Hujedamej säger jag bara!

Och så måndag, igår då. Blev praktik och sedan träning. Riktigt skönt var de att träna!
Ska ju träna idag med och har bestämt mig för att träna ons, tors och fredag också :)
Hårdträning denna vecka och klara de ska jag väl göra med!

Ja de där var väl lite vad som hänt dom senaste dagarna.
Nu ska jag mysa lite till här i sängen innan jag ska börja göra mig iordning.

Här kmr en bild från i lördags, där ser man ju lite hur min hårfärg är.


hej hopp!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0