Ny vecka, ny dag, nya möjligheter?


Hej på er.
Orkade inte uppdatera mig ngt igår..
Var rätt så bakis hela dagen men man mår väl som man förtjänar som man säger :p
Hade ganska så kul i lördags, satt ju hemma hos mig några stycken och drack lite innan vi begav oss ner till Palle.
Där var de väl kul till en början men sen blev det rätt segt som de brukar bli efter någon/några timmar där.
Blev i alla fall en mys dag med baby med pizza o grönsaker och dipp igår :)
Men senare på kvällen var de inte lika kul när jag höll på att avlida av världens magvärk :( gick ju inte att somna ju..
Vaknade av Lennies larm och hade fortf ont. Men nu har de gått över. Men ist för magvärk så har jag huvudvärk, haha lite kul att man ska ha ont nånstans allt för ofta?
Ne nu måste jag lägga på ett kol, ska ner till praktiken.

En bild från i lördags.
BRATS?


Ha en fin dag ute i sola nu!
puss
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0