Fy fan för sånna här dagar!


Mår som en påse skit..
Men jag vet att de bara är för att de är dagarna innan tjottaflöjtiveckan.
Åh, känner bara för o gå dra något över huvudet och stanna där tills de är sommar.
Så himla trött på allt just nu. BLÄÄÄÄ
Oh guud vilket roligt inlägg, men men ni tjejer förstår väl mig ialf.
Ska börjar praktisera idag med, på Tre rum och kök.
Inte pepp på att praktisera över huvud taget men måste ju så bara o köra på't.
Ska lägga mig i sängen en stund till nu innan jag måste börja göra mig iordning.
Börjar vid halv tolv.


Ha en bra dag, för de kmr väl inte jag ha.
/ A~

Kommentarer
Postat av: lotta

halv 9? var det inte du som ville ha din sovmorgon?

2010-03-02 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0