Bad day yesterday?


Oh yes, igår var de inte min dag som sagt..
Jävlades vad jag än gjorde o kände mig bara i vägen så blä för den dagen!

Idag har de inte hänt mkt, praktik o tränat.
"Molliga Moller" var med mig o träna, haha helt slut var vi efter :p

Lenniebennie åkte nästan direkt o praktiserade inatt så nu får jag inte se han förens på lördag :(
Jag låter desperat eller nåt men menar inte så men alla vet väl hur de är att vara utan den man tkr om/älskar?
Usch jag gillart inte ialf.
På måndag fyller han år förresten och jag vet en jätte bra present :D enligt mig ialf. Hihi.

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag äta god middag med mammi & co :)

puss
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0