Tänk om...


...man var rik o hade en massa pengar.
Då skulle jag köpa mig en jävla massa grejer.. NÄHÄ?
Åh ge mah!
Men icke sa nicke, i den här stan blir man väl aldrig rik.. Varken på pengar eller lycka.

Kul att man blir lovad ett sommarjobb där man aldrig får jobba ju.
Hatar att inte få jobba, måste ju ha pengar.. Och jag som hade tänkt o spara till *******
Men nä, jävla åh!!!
Det är kul är de o tro att man ska få jobba så får man inte de.
Medans alla andra jobbar häcken av sig.
Lucky you kan jag ju säga ialla fall!
Tar fan vilket jobb som helst nu, om de så är att tvätta toaletter hela dagarna, haha inte direkt kanske men ah.

Ska börja blogga lite igen tror jag förresten, hehe.

Ikväll blir de att, jag vet inte?

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0