Loftahammar!


Yes här sitter jag i Loftahammar tar de lite lungt medan alla andra i hela världen jobbar :(
Idag regnar de så då behöver man ju inte känna någon press på sig att man måste gå ut..
Men ska nog gå ut om ett tag ändå för måste gå till affären.

Den här sommaren känns verkligen än så länge helt jävla upp och ner..
Ena dagen är de bra andra inte och så fortsätter de så där.
Jag vill bara ha de bra...med dig, med er, med mig själv och med allt runt omkring.
Men alltid är det nånting. Alltid nåt som blir som inte jag vill.
Alltid nåt som går emot en?

Nä nu ska jag gå o sminka mig o min fina blåtira :)

So what if it hurts me?
So what it I break down?
So what if this world just throws me off the edge,
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
Don’t care about all the pain in front of me
I just trying to be happy
I just wanna be happy, yeah




puss
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0