I want to go to the seaside

Hatar dagar som denna. Allt bara rasar nu känns det som.
Men jag vet att de är bara jag som kan göra något åt de. Jag kan ju om jag vill. Bara att krafterna för de räcker inte till just nu. Orkar faktiskt inte ta tag i det. När allt bara gå emot en så kan de lika gärna va känns det som.
Äsch ska inte sitta här o gräva ner mig inför er som läser. Leder ingen vart ändå.

Vaknade väl vid typ elva idag, följde med mamma o dom på lite ärenden och sen har de inte hänt så mkt mer.
Ska hoppa in i duschen och skölja bort alla tårar och bakfylla. Hatar att gråta och hatar bakfylla! Blää!
Ska åka till Loftahammar sen, åker med Davidsson och Jeey :)

Hade, puss!


/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0