Söndag söndag söndag..


Och så var de söndag igen..
Hm vet inte vad jag säger om de. Ibland gillar jag söndagar och ibland inte.
Varit i Loftahammar hela helgen. Mys. Igår var vi i Norrköping med Lennies föräldrar med. Köpte mig ett festlinne/tunika, två tunikor, örhängen och lite smink. Nöjd! :)
De jag är mest nöjd med är att jag har inte druckit någon alkohol denna helg. Starkt av mig med tanke på att jag har druckit varje helg sen jag fyllde 18 typ? Fy f*n .. Men jag är ju inte ensam om de så.
Ett tips är att ha en vit helg faktiskt.
Du slipper ångra saker, vakna bakis, du orkar mer saker osv osv ;)
Nä nu ska jag inte skryta med en liten fjuttig vit helg, lär väl bli att man dricker nästa helg ialf så ..

Hade de gått skulle jag velat stanna längre i Lh med baby.
Tycker om att vara med dig och tkr om att vara där.
Tycker om att känna din närhet och att få vara med dig, bara du och jag..
Sorry, but that you make my day´s?
Känns som jag bara är i vägen för dig ibland men kan ju inte hjälpa att jag tycker om dig så mkt.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen se på Wallander.



puss o go´kväll
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0