Om man skulle ta tag i´t igen?


Jadu.. Nu ska jag nog en gång för alla ta tag i mitt bloggande igen!
Och jag gör det verkligen inte för att bli "känd" eller tjäna pengar eller nåt sånt utan mer för att använda min blogg lite som en dagbok. Dock så skriver man ju oftast allting i sin dagbok och de kmr jag ju inte göra men jag ska försöka skriva om lite allt möjligt lite då och då, kanske inte blir varje dag, kanske blir de. Vi får se helt enkelt :)
Ni som har läst min blogg förut vet ju att jag har tröttnat på att blogga ett antal ggr och sedan börjat igen så jag lovar inget nu när jag säger att jag ska börja igen. Ska ialf försöka! ;) Huhu.

Idag äre fredag och de känns jävligt gutt! Plus att vi har studiedag idag med så sportlovet började redan idag kan man säga :) Ska kanske följa med till Mikans stall idag med Ia o Soffa. Det beror på om Ia vaknar, haha.
Senare blir de träning ialf. Behövs efter den här veckan kan jag ju säga.
Och ikväll ska jag nog hem till Emma där några tjejer skulle befinna sig o se på film och sånt där, mys!
Peppar inför imorgon med för då är de fest och jag tror de kan bli mkt kul imorgon!

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på Jerry Springer, haha så jävla kul att se på amerikanska patetiska nollor som verkligen gör allt för att få komma till Jerry och visa upp sig :p

Puss på er!

PS. älskar min Lenniebennie =) <3


/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0