Måndag & de är lov :D


Hello hello!
Nu är det måndag, IGEN.. Men ingen skola för nu har vi ju sportlov :) ihihi
Dock har ju inte min kära man de så klockan sju på morgonen blir man väckt av ett "vad gör du sorben?" haha. Som tur är kunde jag somna om igen när han hade gått så de gjorde mig inte så mkt.
Uppdaterade inget igår men de hade sina anledningar.. För det första så var jag rätt så bakis när jag vaknade, haha usch hatar o va bakis men man får väl må som man förtjänar. Klockan tolv på dagen fick vi för oss att åka till Växjö och hälsa på Mattias o hans flickvän samt äta kebab. Kom väl iväg typ vid kvart i ett och var framme där vi tre ungefär. Så vi åkte o åt den där kebaben samt åt efterrätt hemma hos Kalle P maaaatz. Sedan åkte vi hem igen. Haha.. Blev en dyr kebab för Lenniebennie kan man ju säga ialf. När vi kom hem så gick vi o la oss nästan direkt. Eftersom L väckte en klockan halv åtta en söndag när man är bakis o dan så var vi rätt trötta ;)

Nu sitter jag här o funderar över allt och ingenting. Känner mig lite tom idag men samtidigt så full av massa.. Vet inte vad de är men :S Drömmer läskigt o konstigt gör jag också.. Inatt drömde jag att jag fick en bebis osv. När jag vaknade var de första jag sa "jag vill inte ha en bebis nu". Och jag som alltid velat ha de? hmm. Men alla kan väl ha sina sämre dagar/nätter och antar att jag har de nu så de går väl över. Kan väl bero på att jag inte har tagit min tablett dom senaste dagarna med men vill inte äta dom mer.. Jag kan klara mig utan dom.

Idag ska jag väl inte göra så mkt mer än att träna, ta hand om mig själv o laga någon god mat till mig o Bennie tror jag.  En  "ta de lugnt dag" kan behövas :)
Dock så skulle jag ju vilja ha ett extrajobb att ägna mig åt ist. Fy fan vad jag behöver pengar.. Till både det ena o det andra (a) Så om det är någon som läser detta och vet att de är någon som behöver hjälp med något så finns jag! Jag är villig att göra vad som helst nästan, bara jag får pengar. Okej kanske inte vad som helst då men, allt som är lagligt och så där yeeaaah you got it!

Nu ska jag tvätta mitt löshår och sedan vänta på att klockan ska ticka fram till två ungefär.



Hej på er!
/ A~

Kommentarer
Postat av: Jeey

Ska försöka kolla upp jobbet imorgon, annars får du ta ledigt en vecka från skolan sen och jobba ;P

Men det blir över 4000 på en vecka efter skatt

2010-02-22 @ 18:34:53
URL: http://jeelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0