Friday I'm in love!


Äntligen fredag!
Det här sportlovet har känts som en vanlig vecka bara att jag inte har varit i skolan?
Men jag klagar inte för det har varit skönt med en lugn vecka där man har kunnat göra precis som man vill.
Mycket träning och mycket slappt :)
Håller på och fixar mig just nu, precis duschat och så där.
Mellan 5-6 bär de av till Lh! Mys.

Var på lager förut med mammi. Köpte mig två par linnen, ett par jeansleggings och en tröja. Nöjd med allt, för tillfället ialf. Brukar ha förmågan att kunna ändra mig, men vi får väl se.

Ne nu ska jag blåsa håret, sminka mig och packa.
Annars blir väl Lenniebennie galen när han ser att jag inte är färdig när han kmr hem ;P

Bey bey ;*
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0