24 feb, tare lungt dag


Morrnmorrn!
Japp jag är uppe med tuppen idag med. Somnade lite efter nio igår, var helt slut ;o
Men som doktorn säger om du anstränger dig med något på dagen så blir du lättare trött på kvällen och har lättare för att somna. Och de stämmer ju faktiskt.

Idag ska jag inte träna, har ont i hela kroppen så ska ta de lungt idag. Kör på´t imorgon igen :)
Dock kommer jag säkert vilja träna sen men får se hur jag gör då. Haha hur kan man gå från att vara rätt så lat till att vilja träna typ varje dag? ;p

Jag ska nog gå och hälsa på mormor & morfar idag, o farmor, eller så går jag till Elin och Tilda,
inte riktigt bestämt mig än..
Tiden springer ju iväg och mormor, morfar o farmor blir ju bara äldre o äldre så jag måste tusan i mig bli bättre med att hälsa på dom! Men jag tycker alla tre verkar rätt pigga så dom är nog med vid min sida ett bra tag till! :)
Aja, någon av dom ska jag hälsa på idag i alla fall.
Men först ska jag bara ta de lungt i några timmar. Kolla tv o lite sånt.
Nu blir de Jerry Springer.

kräm kräm
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0