Filmkväll hos Emmet!


Tjululu!
Nu är jag hemma från en mysig kväll hemma hos Emma med några fina brudar :)
Vart att kolla på Sommaren med Göran och äta lite för mkt godis. Haha
Sjukt trött är jag så ska snart göra iordning mig för natten och krypa ner tror jag.
Vart inget stall imorse så min dag har typ bara bestått av att glo på tv, träna, mysa med baby innan han åkte till lh och sedan varit hemma hos Emma. En rätt så skön dag, behöver flera sånna dagar tror jag!
Nä nu ska jag kolla runt lite på bloggarna jag följer och sedan lägga mig.

Förresten, fick låna en jätte fin klänning av Emma till imorgon, uppskattades verkligen eftersom jag inte har nånting att ha på mig längre känns de som... Partypepp ;)



God natt ;*
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0