Äckliga snö på min efterlängtade lördag!


God morgon!
Äntligen lördag<3 som jag tror många har längtat efter.
Dock blir jag mindre glad när jag tittar ut genom fönstret och det är världens j*vla snöstorm?!
Blir fan galen på snön, den står mig upp i halsen.. Eller det gör den nog för dom flesta.
Vill att de ska bli vår nu och att all äcklig snö bara smälter bort.
Börjar nästan tro att vi är på väg in i nästa is-tiden om det fortsätter så här alltså.
Nae, USCH för snö. Försvinn!

Förresten, varför är jag vaken nu?
Klockan är halv tio en lördag och jag är vaken..
Dock känner jag mig rätt så utsövd så skitsamma :p
Beställde lite lyxfrulle av pappa som nyss åkte till affären för o handla de.
Och med lyxfrukost menar jag färska frallor, dyr skinka, paprika och juice. Så himla gott!

Vad som händer under dagen är lite oklart pga vädret men jag hoppas på att kunna ta mig till gymmet!
Efter de blir de väl hem o duscha o allt sånt där som tjejer är duktiga på att lägga ner tid på ;)
Dock (igen) oroar mig vädret lite, hur fan ska man kunna ta sig någonstans sen ikväll? Shit..
Aja de löser väl sig.

Nu ska jag glo på tv:n lite och vänta på frukosten!

PUSSSS
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0