Onsdag


"Hej på er"
Jag är dålig på att uppdatera och kmr nog alltid vara de...
Antingen så glömmer jag bort de eller så har jag inte tid.
Men idag är jag här för att uppdatera!

Har varit ledig igår och idag. Det känns skönt just nu men sen kommer de inte vara så skönt när jag får min lön..
Kommer bara jobba tre dagar i veckan nu i december och sen får vi se hur de blir i jan och feb. Pga av årstiden men fram för allt all snö. Det suger men men. Ska försöka söka lite andra jobb och se om jag hittar något bättre.
Nästa vecka börjar jag jobba lite på posten också förresten.
Och på söndag o måndag är de Lucia. Gaaah! Blir nervösare och nervösare för varje dag som går.. Mest nervös är jag nog inför kyrkan. Fullsatt kyrka och med troligtvis massa folk man känner eller vet vilka dom är. Men det ska nog gå bra, jag ska inte va så nervös!
En sak jag inte har fattat riktigt än tror jag, de är att jag blev Lucia. Jag? Shit, tack!

Nu ska jag diska och städa, ye vuxenpoäng till Annapanna.
Love till min underbara kille, du är toppen <3

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0