Fredagsmys!


Sitter hemma hos Lennie nu. Helt ensam, inte kul. Men snart kommer han om de blir som förväntat :)
Just idag och nu känner jag mig väldigt glad. Vet inte varför men jag bara gör de. Glad att jag har dom jag har och att jag har det så pass bra. Man ska tänka efter innan de är försent, tänk på de!
Nu är det bara 2 dagar kvar till konserten i kyrkan. Jag är faktiskt helt ärligt skiiiit nervös. Men det ska gå bra det ska de. Är glad att så många man känner faktiskt ska komma och kolla. Fast sen får vi ju se vilka som bara säger så och vilka som verkligen kommer ;)
Ikväll blir äta gott och kolla på idolfinalen, mys!

(Bilder från igår innan julbordet)

Nej nu ska jag sjunga vidare medan jag väntar på Lenniebennie.
PUSS
/ A~

Kommentarer
Postat av: Krantz

Menar du mig eller?

2010-12-11 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0