Så vare måndag igen...


...och en ny äcklig seg skolvecka börjar. Åh är redan så trött på skolan så de bara finns inte! Alla dagar förutom måndagar så börjar vi vid 8.20?! Fy fan, känna som jag kmr försova mig rätt mkt fast jag inte vill de.. Men men.
Nu sitter jag ialf här, kom precis hem från J. Han skulle till af så jag passade på att åka hem. Är sjuuuuuuukt trött. Har bara lust att lägga mig ner och sova. Fast de är väl ingen ideé eftersom Mikan kmr snart och sen så börjar vi vid 13.00.
Efter skolan, ska jag hem till pappa. Ska bli skönt o komma till honom!
Får se vad jag hittar på.
Orkar inte skriva om hur jag mår, men mår inte bättre ialf. mjäääää



Nu ska jag packa klart mina kläder sen börja göra mig iordning lite smått.
Hörs!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0