Övernattning i tält m. HR!


Hej bloggen.
Idag är det onsdag och de står Ryvenäs på schemat. Ska åka tåg/buss till Överrum och sen ska vi gå typ 4 km ut i skogen ;s
Sova i tält med, fan kmr frysa ihjäl. Fast en i klassen har med sig ett militärtält där alla vi tjejer i klassen får plats så de borde väl bli lite värme där inne.
Vi ska samlas vid stationen vid 10.55 så måste skynda mig lite eftersom jag ska både göra iordning mig själv (och hitta något att ha på mig) + att jag måste packa de sista. Vill inte glömma något viktigt!

Så nu hörs vi inte förens imorgon igen men de gör väl inte er få unika läsare nåt ;)


Vet inte än, hatar tid, hatar kärlek. Ibland.... :'(

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0