lotthis dag. HEJ!


Idag har dagen bestått av att gå i skolan hela dagen :/ typ.. kom hem vid typ 4 så. Efter ett tag komma Lotta min älskade vän :) har väl inte gjort så mkt mer än att åka o köpa cigg, och sen hänga här hemma hos mig och snacka lite o så där. De var skönt att bara va. Har saknat henne för de var ju några dagar sen vi sågs. I torsdags var sist tror jag. Haha Lotta och jag som har sagt att vi skulle sluta röka i måndags.. Inte gått så bra för mig alls, men Lotta har hållt sig rätt bra sa hon. Tills hon va med mig o bad mig köpa en ask åt henne ;) Haha de är min tjej de.
Aja, nu har hon åkt hem ialf. Blev ingen sova över idag eftersom vi båda börjar 8.20 imorrn och ingen av oss har så lätt för att komma upp och då blir de så stressigt om båda ska stå o göra sig iordning på en timme eller vad de skulle bli :p ointressant snack jag vet men men.

Tror min man kmr till mig snart. Ska väl bli mysigt förutom att jag är lite trött på honom. För när jag ringer till han och han är hos Fregge så säger han "ne jag ska inte vara uppe hela natten och nej jag ska inte sova hela dagen imorgon" och då säger jag "jo de kmr du visst, jag känner dig". Och vem tror ni har rätt? Jo jag så klart =) När jag slutar skolan runt fyra om dagarna så ringer jag till han och han ligger fortf o sover -.- Inte sååååå jätte kul. För då blir de att han ska va vaken när jag sover och sen tvärtom ;s Men nu säger han att han inte ska ligga vaken hela natten men de får vi väl se vem som har rätt om de.

Aja nu ska jag dricka mitt te och sen göra mig iordning för kvällen. Inte sova men ska lägga mig i sängen o glo lite på tv ialf :)

Får se om de blir nåt mer inlägg lite senare.

PS. Jag älskar min bästa vän väldigt mkt! Hon är helt enkelt bäst i mina ögon!

Charlotte <3


Kiss & hug's
/ A~

Kommentarer
Postat av: jaa !

hej.

du skulle vara jätte gullig om du kunde klicka dig in på min blogg. det hjälper mig att samla poäng till GratisBio.

Gärna bli medlem också, genom mig ;)

2009-09-01 @ 22:10:03
URL: http://blimedlemnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0