kvällspromenad!


Kom nyss hem från en kvällspromenad med Lotthis :) De var riktigt skönt och mysigt!
Dock stannade vi till på donken ett litet tag och tog varsin glass och satt och snackade med Adde. Men efter de gick vi i rask takt hemmåt.
Så nu sitter jag här och är helt slut! Inte pga promenade, nej nej verkligen inte utan utav att jag somnar försent på kvällarna och går upp tidigt. Usch jag känner verkligen bara för att gå lägga mig med sminket på och inte duscha eller nåt nu men de måste jag ju göra så.. Och skulle gärna vilja ha en riktigt lång sovmorgon imorrn men de får jag ju inte för börjar 8.20 imorrn med :( Blää är redan skoltrött. Men så är de, bara o kämpa på!
Nä nu ska jag duscha så jag har de gjort.

PÖSSSSSSS
/ A~

Kommentarer
Postat av: emma

så mysigt (: jag har bara varit hemma och tagit det lugnt

2009-09-02 @ 23:22:50
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0