I'm back!


Yeah, back again.. Får lite smått ångest när jag inte bloggar nånting känns de som ;s
Faktiskt rätt skönt att skriva av sig om allt möjligt varje dag. Från att skriva om vad man har gjort till hur man mår osv.
Som jag skrev i sista inlägget så har jag inte orkat blogga så mkt. Mår ju inte prima så drf.
Men nu ska jag försöka igen.

Idag har varit en seg och tröttsam dag, haha.
Den har endast bestått av inga lektioner, matsalshäng, morellahäng, ätit världens godaste sallad och sen sovit?
Är så sjukt j*vla trött hela tiden nu för tiden :s är de pga mitt psyke eller vad? Jag brukar aldrig sova på eftermiddagen men jag somnade vid 6 typ och vaknade vi 8.. Får se om jag kmr kunna sova nu.
Har ju kollat Idol med, de får vi inte glömma! Haha jag diggar fan Anders Bagge, han är skön!



Men nu ska jag fixa mig för natten och sen sova. Börjar 8.20 imorgon..

puss
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0