hemma igen.


Yes nu är jag hemma igen från bion. Den var riktigt bra och rolig faktiskt! :)
Men en annan mindre rolig sak är att jag har så jävla ont i huvet.. Var till och med tvungen att gå ut mitt i filmen för de bara dunkade :( Eller de gör de fortf. Antar att de är för att jag sover för lite?
Ont i magen har jag också, men de är nog för att jag är så orolig. Men inget man kan göra åt. Eller de går väl men ah, äh skitsamma.

Vill inte ha det så här, vill inte vara utan dig.
Tro inget annat. Men ibland blir jag så ledsen..
Hoppas allt löser sig så fort som möjligt.
Älskar dig :/<3


(& nej de handlar inte om mig och Jonathan.)


Nu ska jag kolla runt lite på några bloggar och sitta här.

/ A~

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Ja precis! Igår sov jag hos Fregge, var inte speciellt trött när jag la mig, men somnade efter bara en liten stund! När jag sover hemma, som i förrgår när jag bara rört på mig konstant hela dagen, inte en lugnt stund, så tog det typ en timma innan jag somnade :O Det är konstigt :S

2009-09-03 @ 20:47:15
URL: http://camillakanth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0