hej på er!


Vart inte att jag bloggade något igår. Hade nog ingen lust.
Men ialf, var ju party hos Lotta på kvällen. Hade skit kul till en början tills de började spårade ut och de slutade med att snuten plingade på dörren och sa att vi störde för mkt. Fast vi hade skickat ut alla och stängt av musiken o så.. Hade väl varit för mkt liv då. Jag lämnade min Lotthis hemma med ett fyllo-mongo, nämner inga namn xD. Gick till åhmans. Käka lite sen ringde min man som var en aningen onykter. Vi började tjaffsa o ha oss så strundade i han ett tag.
Följde med Jeppe o dom ner till Morella o var där ett tag. Sen gick jag till Club 9 där Jonte var. Mer om kvällen tänker jag inte berätta förutom att han var störd i huvet och alldeles för full mot vad han hade lovat. Slutade med att han fick sova på golvet och jag i min säng.

Idag har inte vart någon bra dag alls. Inte till en början ialf.. Vi bråkade massa, men orkar inte ta upp de här.
Följde med mamma till Jenny (ett område i v-vik) där de var loppis på typ varje garageuppfart. Min moster bor där så vi stod mest där men. Hahah moster bara proppade på med saker till mig som jag fick helt gratis. Jävligt bra och fina saker fick jag faktiskt. Tills jag flyttar till eget och så.

Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig i ordning. Vi hörs nog inte mer idag.
Ikväll blir de fest igen nämligen och efter de blir en tripp till Paladium :D.



Puss på er!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0