ge mig helg!


Hallå på er!
Idag vart de en kort dag i skolan. Började egentligen vid 8.20 med projektarbete men jag försov mig lite så kom till skolan vid nio typ. Men då sa dom att vi inte skulle haft den lektionen idag så då kunde jag ju lika gärna ha stannat hemma ett tag till o sovit?! Åh. Men men jag Mikankompis, Emma och Jenna gick till donken o fikade lite innan svenskan började. På svenskan vart vi typ klara med vilken lek vi ska göra på den där "HR-resan". Haha tror de blir rätt kul och se.
Men men sen var de lunch o sen fick vi sluta. Så kom hem vid tolv typ :)

Var med Jonathan en stund sen gick han till Fregge.

Nu ska jag väl bara sitta här o ruttna bort eller nåt eftersom en del av mina vänner är så mogna för vår ålder och inte vill att vissa ska vara med. Typ som "du kan vara med först men sen får du gå hem" haha aa patetisk, förlåt mig men de tkr jag och de står jag för. Man ska ju stå för vad man tycker, right?

Aja, hörs.
/ A~


Kommentarer
Postat av: Kompis :)<3

Duärbäst<3

2009-09-03 @ 15:23:54
Postat av: A

Du är kompis<33

2009-09-03 @ 15:32:06
URL: http://missana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0