Burning inside.


God morgon eller nåt..
Somnade till slut inatt ialf. Men de var svårt :/
Idag kmr va en typiskt depp dag kan jag lova er. Åh önskar nån kunde bestämma vad och hur jag ska göra. Men jag vet att de bara är jag som kan bestämma och avgöra allt nu. De är mig allt står på nu. Kommer jag göra rätt eller fel, fel eller rätt? Vill bara försvinna just nu och komma tillbaka, äh vet jag inte, aldrig kanske?
Jag vet att jag kan klara de om jag väljer de valet. Men jag är ändå lika förbannat rädd?! ;/ fan.

I gotta a reason to cry ~

oldpic.

/ A~

Kommentarer
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)

har du bloglovin så kan vi följas åt?



Kram

2009-09-08 @ 13:59:39
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0